+371 25699906
LV | RU | EN

Lekciju kopsavilkums

Tradicionālais mārketings vai tomēr sociālie mediji - kas efektīvāks? Par to šīs dienas lektori - mārketinga speciāliste un režisore Renāte Cāne un jauno mediju speciālists Artūrs Mednis.

Joprojām efektīva ir reklāma, ko redzam TV, radio, uz ielas .. Bet arvien plašāk tiek izmantoti arī jaunie mediji - sociālie tīkli kā, piemēram, facebook, twitter u.c.

A. Mednis uzsvēra, ka profils sociālajos medijos ir kļuvis līdzvērtīgs personu apliecinošam dokumentam, kas sniedz pat vairāk informācijas par tā lietotāju, nekā gribētos. Mūsdienās cilvēki dalās ar visdažādāko informāciju, kas ikvienam interesentam ļauj uzzināt par tevi visu, sākot ar to, kāds ir Tavs viedoklis par, piemēram, politiskām tēmām un beidzot ar to, kādas vietas apmeklē, ko ēd! Esiet apdomīgi, ko rakstat publiskajās vietnēs! Iespējams, to izlasīs jūsu nākamais darba devējs!

«