+371 25699906
LV | RU | EN

Digitālais mārketings

Profesionālās pilnveides izglītības programma

"Digitālais mārketings"

Eiropas Sociālā fonda projekts Nr.8.4.1.0/16/I/001 "Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide"

Izglītības programma:

“Digitālais mārketings” (neklātiene)

Izglītības programmas kods:

 30P 483 01 3

Izglītības programmas apjoms:

160 stundas (tiešsaistē 52 stundas un e-vidē 108 stundas)

Programmas apguves periods:

No 2021.gada augusta līdz 2021.gada decembrim

Programmas licence:

P_4528

Izglītības ieguves forma:

Neklātiene

Kursu maksa:

512 EUR (personām projekta ietvaros tikai 10% līdzmaksājums jeb 51,20 EUR)

Prasības attiecībā uz iestāšanos:

Vidējā izglītība

Izglītības dokuments pabeidzot programmu:

Apliecība

 

PIETEIKTIES ŠEIT

 

Mācībām var pieteikties otro reizi ne ātrāk kā 1 mēnesi pēc iepriekšējās programmas beigšanas (stājas spēkā no 05.06.). Vairāk informācijas ŠEIT! 

* Piesakies līdz 30.jūnijam!
* Līdzmaksājums 10% jeb 51,20EUR!

Jautājumu gadījumā sazināties:
Projektu koordinatore: Laura Lika
Kontaktinformācija: [email protected], 22038287

Programmas mērķis:
Spēja reklamēt un virzīt produktus vai pakalpojumus interneta vidē, tādējādi veicinot produkta vai pakalpojuma pārdošanu un atpazīstamību interneta vidē veicinot biznesa attīstību.

Programmas sasniedzamie mācīšanās rezultāti:

  • Zināšanas un izpratne par digitālā mārketinga nozīmi mūsdienu mārketinga komunikācijā;
  • Zināšanas par dažādu elektroniskās vides mediju un mārketinga metožu pielietošanu uzņēmuma preču un pakalpojumu popularizēšanā, uzņēmuma tēla uzlabošanā un komunikācijā ar klientiem;
  • Prasme sniegt praktiskās iemaņas mārketinga komunikācijas sagatavošanā un realizēšanā pielietojot digitālā mārketinga rīkus un sociālos medijus biznesa attīstībai;
  • Spēja patstāvīgi izveidot reklāmu, reklamēt un virzīt produktus vai pakalpojumus digitālā vidē;
  • Spēja veicināt produkta vai pakalpojuma pārdošanu un atpazīstamību digitālajā vidē.

Mācības notiek īpaši izveidotā elektroniskā mācību vidē un klātienes nodarbības notiek tiešsaistē!

Kādas tēmas tiks apgūtas:

  • Digitālā mārketinga funkcijas un kanāli, e-komercija
  • Satura mārketings
  • Meklētājprogrammu optimizācija (SEO)
  • Sociālo mediju mārketings
  • Digitālā mārketinga rīki maksas reklāmas
  • Mārketinga aktivitāšu novērtēšanas metodes un analītikas rīki
  • Praktiskā projekta realizācija
  • Noslēguma pārbaudījums

 

Lektori:

Mg.sc.soc. Edgars Čerkovskis

Lektors un programmas direktors Ekonomikas un kultūras augstskolā. Ir izveidojis un vada vairāk nekā 10 inovatīvus studiju kursi vairākās Latvijas universitātēs - digitālā ekonomika, digitālās tehnoloģijas, mākslīgais intelekts, digitālie rīki un to pielietojums u.c.. Čerkovskis ir vadījis kursus vairākos Latvijas mēroga uzņēmumos, tostarp akciju sabiedrība Latvijas Dzelzceļš, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Finanšu ministrija, Valsts Policija u.c. Edgars lasījis lekcijas par digitalizācijas tēmām gandrīz visas Latvijas pašvaldības. Pēdējo 2 gadu laikā apmācījis vairāk nekā 600 skolu direktorus visā Latvijā un izglītoja apmēram 5000 skolotāju dažādos ar digitalizāciju saistītos jautājumos. 
Publicējis rakstus par digitalizāciju un tās lomu izglītībā un ekonomikā vispopulārākajos Latvijas masu medijos un regulāri uzstājas kā eksperts Latvijas televīzijā un radio. Viņš ir vairāku digitālo rīku, piemēram, virtuālās ekonomikas kabineta un vairāku virtuālo simulāciju tiešsaistes rīku autors. Čerkovska izstrādātie digitālie materiāli, programmas un metodes joprojām tiek izmantotas lielākajos Latvijas mācību centros - Eiropas Tālmācības vidusskolā, Rīgas Tālmācības vidusskolā, Latvijas Tālmācības profesionālais centrā un Eiropas Tālmācības centrā. Viens no svarīgākajiem darbiem ir Izglītības kvalitātes indeksa izstrāde un aprobācija Latvijas skolās, kā arī Virtuālās realitātes ieviešana 3 Latvijas skolas.

 

 

Jurita Krūma

Absolvējusi LU Sociālo zinātņu fakultāti (2010.g.), iegūstot bakalaura grādu komunikācijas zinātnē, pēc tam turpinājusi studijas LU Ekonomikas un vadības fakultātē, iegūstot profesionālo maģistra grādu projektu vadīšanā un projektu vadītāja kvalifikāciju (2012.g.). Darba pieredze aptver sabiedrisko attiecību, digitālā mārketinga, sociālo mediju un projektu vadības jomas kā publiskajā, tā privātajā sektorā. 2014. gadā dibinājusi un kopš tā laika vada sociālo mediju aģentūru “WWWOLF”, sadarbojoties ar dažāda kalibra zīmoliem, kā arī īstenojot tematiskās kampaņas kā Latvijas, tā Baltijas mērogā.

 

 

 Kaspars Karaševskis

Sortimenta un Izvietojuma optimizācijas vadītājs Baltijas valstīs, uzņēmumā Rimi Baltic. Vairāk kā desmit gadu pieredze mazumtirdzniecības nozarē. Galvenie profesionālās darbības virzieni – biznesa procesu optimizācija un automatizācija, sortimenta plānošana, merčendaizinga optimizācija un stratēģiskā biznesa vadība, kā arī inovatīvu sortimenta vadības, izvietojuma plānošanas un datu analītikas risinājumu izstrāde un ieviešana. Loģistikas un ekonomikas zinātņu lektors Ekonomikas un kultūras augstskolā, kā arī Alberta koledžā.

 

 

PIETEIKTIES ŠEIT

 

Piesakies
«